رویای عشق







نويسندگان



آثار تاریخی دو عاشق



دوستان عاشق



وضعیت ما در یاهو



آمار وب



امکانات





سروش

سلام به همه بر و بچ وب رویای عشق امروز میخوام خودمو معرفی کنم

من سروش هستم تو شهریور ماه به دنیا اومدم به قول همه دوستام 

خیلی احساساتی و زود رنجم تا یه چیز ناراحتم میکنه زود دپرس میشم

رشته تصحیلیمم کامپیوتر هستش  البته از نوع دیپلمش یه چند روز دیگه

هم کنکور دارم وای از دست این کنکورم دارم نفله میشم چون همش

پاپا و مامیم و قوم و خویش و خلاصه همه کس همش میگن بخون بخون

منم زیاد اهل خوندن نیستم خلاصه نفله شدم راستشو بخواین اخلاقمو

خودم زیاد نمی پسندم اما شاید برای بقیه خوشایند باشه چون از اون

پسرای خجالتی هستم خیلی هم اهل پوشیدن لباس تر و تمیز و قشنگ

و لوکس هستم خیلی هم اهل مهمونی هایی که سوت و کور باشه و من

غریبه، نیستم اما وقتی گیر بدن باید برم  باشگاهم میرم رشته آمادگی

جسمانی از دویدنم زیاد خوشم نمیاد ولی تو این رشته بین 15 تا 30

دقیقه می دوند خب فعلا همین آشنایی چند خطی بسه

قربون همتون سروش  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط Soroush در 18:50 | |